Pomůcky pro alternativní komunikaci a rozvoj řeči

IPad - nové stránky

29.04.2011 23:45
 Založila jsem nový blog, který se bude celý týkat iPadu a jeho využití pro děti se speciálními potřebami. Nechci zbytečně zahlcovat Verunčiny stránky. Na blog jste všichni zváni, kdo by chtěl přispívat, ráda mu povolím přístup. https://ipad-pro-deti.blogspot.com/  

—————

IPad - hry v češtině

18.04.2011 20:21
Hry přeložené do češtiny (stránky výrobce www.22learn.com)     TS Hraj si a uč se s mat - ufouny - písmena čísla, barvy, tvary TS První anglická slova - puzzle se zvířátky     TS Matematika s mat - ufouny   TS Země magnetek - písmena, čísla, zvířata,...

—————

IPad - zajímavé odkazy

13.04.2011 20:21
https://a4cwsn.com/apps-groups/ Stránky věnované dětem se speciálními potřebami a všem, kteří s nimi pracují. Myšlenkou stránek je pomocí nově vznikajících technologií rozvíjet u dětí důležité dovednosti potřebné pro život. Na stránkách najdete videa, natočená z pohledu uživatele, aby mohl každý...

—————

IPad - programy pro alternativní komunikaci

12.04.2011 12:29
Seznam programů nejen pro alternativní komunikaci najdete na stránkách:  https://www.iautism.info/en/2010/09/20/application-list/  https://www.spectronicsinoz.com/article/iphoneipad-apps-for-aac    Zaujaly mě následující programy, které by se daly využít k práci s postiženými...

—————

IPad a programy od firmy Petit

05.04.2011 23:00
  V předchozím článku jsem psala, že není možné na iPad uložit a spustit  programy od firmy Petit. Programy opravdu do iPadu neuložíte, protože nepodporuje systém windows. Ale přesto existuje možnost, jak s programy pracovat. Potřebujete k tomu počítač, který připojíte k iPadu pomocí...

—————

iPad - využití pro zdravotně postižené děti

01.04.2011 18:02
Ráda bych otevřela zajímavé téma a tím je využití iPadu k práci s postiženými dětmi. Co je vlastně iPad? IPad je multimediální dotykový počítač typu tablet od firmy Apple, zjednodušeně něco mezi notebookem a telefonem. Vše o iPadu se můžete dočíst např. zde a komu postačí video, může...

—————