Výstava strukturovaných úkolů

27.02.2011 22:56

Akce

Dne 24.2.2010 jsem navštívila Výstavu strukturovaných úkolů společně s prezentací firmy Petit, kterou pořádalo SPC Kamínek v Ústí nad Orlicí.

Prohlédla jsem si ukázkové pracovní listy a také strukturované úkoly, které SPC zapůjčila Monika Rejsková, maminka chlapečka s autismem (www.ojarovi.blogspot.com ) Také jsem nakoupila některé jednoduché pracovní listy pro Verču.

Velmi zvědavá jsem byla na prezentaci firmy Petit. K mé velké radosti jsem si kromě pomůcek, které jsem si prohlédla na jejich stránkách, mohla vyzkoušet i dotekový komunikátor, který je teď ve vývoji a v budoucnu by ho měla firma Petit prodávat. Komunikátor (je to tablet, podobný iPadu), si mohla vyzkoušet i Verunka a myslím, že by jí to s ním šlo.

V Kamínku jsem strávila krásné dopoledne, poseděla u kafíčka a zákusků s dalšími maminkami, poznala nové lidi.

Pro nás, maminky, a určitě i pro učitele je každá taková akce velmi přínosná. Jsem ráda, že jsem zde načerpala nové informace a těším se na další akci.

—————

Zpět