Mamííí, kup mi tu kozu.....

22.06.2010 16:05

"Mamííí, kup mi tu kozu", řekla by možná Verunka, kdyby mohla mluvit. I když jak znám Verunku, řekla by mi nejspíš "mamíííí, dej mi toho pejska", protože vše, co má čtyři nohy, lísá se a je přibližně velký jako pes, je pro nás hafhaf.

Minulou středu jsme vyrazili s kamarádkou a jejím chlapečkem do ZOO v Olomouci. Verunka byla z výletu nadšená a poprvé v životě obdivovala i zvířátka za sklem a mříží. I když jsme v ZOO byli již několikrát, zvířátka jí nic neříkala, na co si nemohla sáhnout, ji nezajímalo. Letos to ale bylo jiné, Verča měla radost ze zvířátek a já měla radost, že má Verunka radost :)

Na fotky ze ZOO se můžete podívat v našem FOTODENÍKU

Není divu, že ji ze všeho nejvíc zaujaly právě kozy, na které si mohla sáhnout a pomazlit se s nimi. Kozy flegmoušky by z fleku mohly vykonávat canisterapii, nebo spíš kozoterapii :))) Tak klidná zvířata, která si nechají cokoliv líbit, jsem ještě neviděla. Přesto jsem měla trochu strach, Verča se k nim chovala, jak k naší Belince, prostě kozo-pes, bylo jí to jedno.

 

 

—————

Zpět