Znáte to také?

09.03.2010 22:24

Přebaluju Verunku, chvilka nepozornosti, jen si potřebuju pro něco zajít do kuchyně a když se vrátím, zjistím, že Verunka vytahala a po obýváku a ložnici rozházela vlhčené ubrousky, které jsem před ní zapomněla schovat. Také se vám už něco podobného stalo?

Včera další jobovka. Krmím osmáčky a na přilepšenou jim sypu trošku heřmánku. Něco mě vyruší, takže krabička s heřmánkem zůstane ve Verunčině dosahu a za chvíli se nestačím divit, co to mám rozsypané po obýváku. A v krabičce nezůstalo ani smítko, všechno skončilo na zemi........

Další zážitek. Na chvíli zapomenu, že je Verunka už velká slečna a všude dosáhne, a položím důležitý doklad na poličku. No a za chvíli ho zachraňuju ze spár divé zvěře :)

Už jste někdy málem volali záchranku? Já ano, to když jsem zjistila, že je prací prášek vysypaný nejen v koupelně a na chodbě, ale také v pusině mé malé slečny. Naštěstí to dopadlo dobře, ale od té doby si dávám pozor......

Jak na Nový rok, tak po celý rok? To se mám tedy na co těšit. Prvního ledna totiž Verunka zjistila, že se nudí a nenapadlo ji nic lepšího, než vyházet všechny hračky, co měla po ruce, ven z otevřeného okna. Ještě, že bydlíme v přízemí.....

Ještě bych zapomněla na Verunčinu zálibu patlání se v nejrůznějších krémech. Ze všeho nejlepší je, když náhodou najde žlutý, namíchaný v lékárně na její nemocnou bradičku, a žlutá je pak nejen na bradě, ale i na rukách, oblečení a nábytku. A nejde to dolů, jak je ten krém mastný........

A tak bych mohla pokračovat dál a dál.........

—————

Zpět


Diskusní téma: Znáte to také?

Datum: 10.03.2010

Vložil: Tuška

Titulek: Taky to znám.

Evo, taky to moc dobře znám. Nejhorší je, že Nina pořád roste a dosáhne výš a výš a už ty věci pomalu nemáme před ní kam schovat! Nevím, jak to bude dál. Kéž by dostala "trochu rozum"!!!! Ale nevím, nevím.

Odpovědět

—————

Datum: 11.03.2010

Vložil: Eva

Titulek: Re: Taky to znám.

Právě!!!! Mám pocit, že brzo začnu řešit Nerudovskou otázku "Kam s tím?" Kam schovat důležité doklady, aby mi z nich něco zbylo, nebo kam s prádlem, které pro jistotu už ani nežehlím, protože mi ho Verunka stejně vytahá ven!
Tím, že dostala "trochu rozum" je to ale ještě horší!!!!!!! Napadají jí čímdál bláznivější a vychytanější nápady a bude ještě hůř!!!!!!

Odpovědět

—————

Datum: 10.03.2010

Vložil: Sikorka

Titulek: U nás je to také tak

No u nás je to také tak. Klárka také ráda vytahuje, rozsypává, rozhazuje....a ještě když k nám přijde ségry Míšánek(je mu rok:-)), tak je to hotová demoliční četa:-)))).
Milujou můj kredenc. A důkladně ignorují všechny hračky,které tam jsou na ně nalíčené:-)

No a my, my jsme volali toxikologickou linku, moje zcela zdravá, rozumná, inteligentní starší dcera ve svých pěti letech ochutnala Vánoční hvězdu(tu kytku), a hezky z těch lupenů vysála to zdravé mléko(v létě ve školce ochutnávali pampelišky a sedmikrásky, že jsou to bylinky). No nestalo se nic, na lince nás uklidnili,aby se otrávila musela by sníst alespoň tři celé:-)

A neviděla jsi,když mi s kamarádkou a jejím mladším bráchou objevily šminky:-), jak indiáni na válečné stezce vypadali:-)
A mohla bych pokračovat......asi jako každej:-)

Odpovědět

—————

Datum: 10.03.2010

Vložil: Eva

Titulek: Re: U nás je to také tak

S tou toxikologickou linkou jsi mě tedy rozesmála :) I když vám tenkrát do smíchu moc nebylo. Děsí mě, co zase Verča příště vymyslí. Věci už nemám kam schovávat, všechno si otevře, všude dosáhne.... Jo, to ještě o Vánocích rozmačkala v rukách skleněné ozdoby, sklo bylo až v posteli a Verča vysmátá, jak se jí to líbilo. O Vánocích už jen slaměné ozdoby, nebo ozdoby z korálků.

Odpovědět

—————