Verunka má narozeniny

06.05.2010 00:01

 

Verunka dnes slaví své šesté narozeniny. Čas utekl jako voda a já mám najednou doma malou slečnu.

Nechci teď bilancovat, ani přemýšlet o budoucnosti. Možná o to víc si uvědomuji, že bychom měly žít právě přítomností, čas nám nikdo nevrátí. Čas je neúprosný......

Kdyby mi Verunka rozuměla, řekla bych jí:

Zůstaň taková, jaká jsi, bezprostřední a usměvavá..... S nikým jiným se tak nenasměju, ani nenazlobím jako s tebou. Dokážeš mě potěšit, ale i rozčílit, nedokážu být bez tebe, ale někdy ani s tebou, když se vztekáš.

Ani já nejsem bez chyby, občas nás trápí ponorka, ale mám tě ráda a vím, že ty mě také, i když mi to nedokážeš říct. Ty jsi to nejlepší, co mě v životě potkalo, prosvětlila jsi můj zšedlý život a dala mu smysl a naplnění.

Mám tě moc ráda.

Tvoje maminka

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Verunka má narozeniny

Datum: 08.05.2010

Vložil: Eva

Titulek: :)

Lucko, děkujeme :)

Odpovědět

—————

Datum: 08.05.2010

Vložil: Tuška

Titulek: Blahopřání

Verunce přeje Lucka s Ninuškou hodně moc krásných a sluníčkových dní před sebou, hodnou maminku a moc štěstí ... a té hodné mamince přejem, ať je pořád v pohodě a pořád tak fajn!!!
Je to už fakt slečna, ta Verča!

Odpovědět

—————

Datum: 07.05.2010

Vložil: Eva

Titulek: :)

Lucko, děkujeme. Souhlasím s tebou a vůbec to nezní divně :))) Možná je to tím, že si daleko víc vážíme toho, co máme a radujeme se z každého pokroku. Máme čas se zastavit a popřemýšlet, to rodiče zdravých dětí nemají, pokroky svých dětí berou jako samozřejmost.
Já bych s nimi měnila hned, jen aby byla Verunka zdravá. Ale to by už nebyla MOJE Verunka, jakou znám teď, ale úplně cizí holčička. Přemýšleli jste někdy nad tím, jaké by vaše dítě bylo, kdyby bylo zdravé?

Odpovědět

—————

Datum: 08.05.2010

Vložil: Lucka a Justýnka

Titulek: Re: :)

Evi,já jsem nad tím mockrát přemýšlela,já jsem si to moc hezky naplánovala,Justy byla do těch 9 měsíců uplně zdravá a šikovná všude jsme ji brali a říkala jsem si až bude větší,že vymetemě všechny kroužky a akce,opak je bohužel pravdou..Bereme ji sice všude,ale žádný kroužek by nezvládla..Máš pravdu že člověk by měnil se hned a kolikrát si rdiče toho, že mají zdravé děti ,vůbec neváží..Mně aspoň Justýnky postižení pomohlo si uvědomit spoustu věcí a najít ty pravé hodnoty v životě...

Odpovědět

—————

Datum: 07.05.2010

Vložil: Lucka a Justýnka

Titulek: Jééé všecičko nej:-)

Evi,napsala jsi to moc hezky, je to tak,Verunka je krásná holčička a určitě Vám doma dělá plno radosti,starosti jsou také potřeba jinak bychom se nudili a život by byl jeden stereotip,já jsem si nedávno uvědomila,že vlastně ani nevím jaké by to bylo kdyby Justy nebyla postižená a byla obyčejné(tuctové)dítě a uvědomila jsem si, že takhle má náš život aspoň pořádnou náplň a aspoň se máme o co snažit a o to větší radost z Justýnky máme...zní to divně,ale je to tak...
Každopádně přejme Verunce moc, moc štěstíčka,co největší posuny a ať je pořád taková usměvavá holčička..S usměvem jde všechno líp....Posíláme pusu :-*

Odpovědět

—————

Datum: 06.05.2010

Vložil: Eva

Titulek: :)

Ali, moc děkujeme. Kdyby mi tak rozuměla, bylo by to lepší. Tomu poslednímu možná rozumí: "Mám tě moc ráda!!!!" a to je asi nejdůležitější :)
Verunce je jedno, kolik jí je, zda má narozeniny, nebo svátek. Dá se vůbec něco takového vysvětlit? A jak vlastně?

Odpovědět

—————

Datum: 06.05.2010

Vložil: Sikorka

Titulek: Všechno nejlepší

Všechno nejlepší Verunce, velké holce, přejí Alena s Klárkou a Aničkou

PS: Řekni jí to jak si psala, určitě jí to potěší.

Odpovědět

—————