Trhání zoubku

17.05.2010 20:48

Ještě to není tak dlouho, co nám dorostly mléčné zuby a už nás čeká trápení další. Verunce se totiž kývá první zoubek a vypadá to, že už pod ním roste nový. Proto si v poslední době strká ruce do pusy, proto také víc slintá......

Napadlo mě to již dříve, ale říkala jsem si, že má ještě čas, první zuby jí začaly růst celkem pozdě.

Mám ale hrůzu, jak to zvládneme. Do pusy si nenechá sáhnout, mám co dělat, abych jí aspoň trochu vyčistila zuby. Naštěstí je má zdravé bez kazů. U zubaře to není o nic lepší. Děsná legrace, když tam jdeme, v ordinaci se jí moc líbí a zubí se na mladého pana doktora od ucha k uchu. Jakmile jí ale chce prohlédnout zoubky, nemá téměř šanci. Verunka mu v puse "drtí" i zrcádko.

Když jsme tam byly naposled, ptala jsem se zubaře, zda můžeme přijít, když bude potřeba vytrhnout zub. Prý ano, že si poradí, ale stejně mám obavy.....

Podstupovat kvůli každému zubu narkózu je taky nesmysl.

Už vašemu dítku trhali první zuby? Jak jste to zvládali? Budu ráda, když mi napíšete, jak to ve zdraví a bez nervů zvládnout :)

 

—————

Zpět