Navlékáme kroužky!!!!

13.02.2010 22:06

Už delší dobu se chystám napsat, co je u nás nového. Před týdnem dostala Verunka k svátku navlékací kroužky, abychom mohli začít trénovat navlékání, které jí do té doby vůbec nešlo. Přemýšlela jsem, čím ji zaujmout a náhodou jsem v hračkárně objevila navlékací žirafku. 

Nečekala jsem ale, jaký úspěch bude žirafka mít. Verunku tak zaujala, že se během hodiny naučila navlékat kroužky. Nepodařilo se mi natočit video, tak přikládám zatím jen fotky.

 

 

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Navlékáme kroužky!!!!

Datum: 14.02.2010

Vložil: Eva

Titulek: :))

Uf, uf, ani nevíš, jak moc se mi ulevilo. Verunce už bude šest a ručičky ji stále neposlouchají. Vidím na ní snahu, jak by to strašně moc chtěla umět, ale ručičky ji zlobí. Snad je navlékání právě ten zlom a začne se lepšit. Budeme také zkoušet navlékat malé dřevěné kroužky, ale zatím to je na ni těžké.

Odpovědět

—————

Datum: 14.02.2010

Vložil: Tuška

Titulek: No supeeer!

Tak to je paráda! Máš radost, viď Evo? Verunka je teda borkyně, že to tak rychle zvládla. To víš, žirafka je žirafka!!! :o)

Odpovědět

—————