Lázně

13.02.2010 10:06

Přišel nám návrh lázeňské péče z Janských Lázní. Termín nástupu máme do 21.7.2010.

Jsem natěšená, doufám ale, že nastoupíme, až roztaje sníh. Verunce se ve sněhu špatně chodí, navíc doma si ho užijeme až moc.

Na úvodní stránku jsem vložila odkaz na webovou kameru z Janských Lázní - pohled na Kolonádu. Kolonáda je ve výšce asi 600 m.n.m., stejně jak u nás. Sněhu tam je tedy požehnaně.

V Janských Lázních jsme byli již čtyřikrát. Jezdíme tam obě rády a pokaždé si odvezeme hodně nových zážitků a zkušeností. Verunka má docela dobrou paměť na místa. Už po příjezdu do léčebny na ní poznám, že ví, kde je. Také si pamatuje cukrárnu a restauraci, kam jsme chodili na hranolky :)

Po každém pobytu jsou na Verunce vidět pokroky. Výrazně se zlepšila v chůzi a loni v jemné motorice. Velký posun vidím i po mentální stránce, nové prostředí a hodně podnětů a lidí kolem ní ji vždy "nakopne" ve vývoji.

V lázních jsme poznali také mnoho nových tváří. Ráda vzpomínám na hodné sestřičky a především na maminky, nebo i babičky, mnohé z nich mi přirostly k srdci. Na většinu z nich jsem neztratila kontakt, píšeme si, nebo voláme, s některými se i jednou za čas scházíme. V blízkém okolí nemám nikoho, s kým bych si mohla popovídat, jako s nimi, a kdo by mi tak rozuměl.

Holky, jsem ráda, že vás mám. Více smajlíků ke stažení

 

 

Janské Lázně - březen 2009

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Lázně

Datum: 19.08.2010

Vložil: Pavlína

Titulek: lázně

Ahoj holky,tak tenhle rok jsme tam byli spolu,jestli se nepletu.Mimochoden na vaše stránky jsem přišla až tenhle týden,jsou moc pěkný.Ráda na vás obě vzpomínám.
Holky mějte se.
Pavlína a Nikolka.

Odpovědět

—————

Datum: 21.04.2010

Vložil: Kristalex

Titulek: pěkná fotka

Evo, ta fotka je z loňska,co?:))to bylo ale sněhu.
Škoda, že se tam nepotkáme. Moc ráda bych vás zase viděla!!

Odpovědět

—————

Datum: 14.02.2010

Vložil: Eva

Titulek: :)

Jojo, jsem to já. Dlouho jsem přemýšlela, zda ji sem vůbec vložit, a nakonec je tu......

Odpovědět

—————

Datum: 14.02.2010

Vložil: Tuška - www.autiktusticka.blog.cz

Titulek: Držím palce!

Ať vám vyjde všechno, jak si plánuješ a přeješ, Evo. Konečně tě taky vidím tady na té fotce! (jestli jsi to teda ty!!!) :o)

Odpovědět

—————