Puzzle Rákosníček

07.04.2010 18:07

Puzzle Rákosníček

Když jsem skládačku Verunce kupovala, nevěřila jsem, jak rychle se s ní naučí pracovat. Verunka těžko rozeznává tvary a velikosti, spíš jsem ji pořídila kvůli krásným obrázkům a třeba časem i vkládání. Verča mě však překvapila. S obrázky trénujeme vizuální paměť, zapamatovala si totiž u některých obrázků, kam patří a správně je zařadí "do domečku".

Co se mi líbí, nebo nelíbí?

Puzzle mají oválný tvar, který je ideální pro vkládání. Obrázky jsou krásně pestré a pro Verunku přitažlivé :)

Nelíbí se mi, že jdou především zpočátku ztuha vyndávat a vkládat, pro děti se špatnou jemnou motorikou velký problém. Obrázky musím Verunce vyndat, vkládá je s menší pomocí už sama.

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Puzzle Rákosníček

Datum: 10.04.2010

Vložil: Eva

Titulek: :)

Snad to Verunce vydrží :)
Dušano, moc se na vás těšíme, myslím, že nám to vyjde.

Odpovědět

—————

Datum: 09.04.2010

Vložil: dusana

Titulek: verca

taky koukam jak se verca zlepsuje,jsem na Vas v laznich zvedava snad se tam uvidime

Odpovědět

—————

Datum: 08.04.2010

Vložil: Tuška

Titulek: Šikula!

Verča teda jede! Jen piš, Evo, o pokrocích, dodává mi to víru, že i naše malá se jednou rozjede!!! :o)

Odpovědět

—————