Hopsa hejsa.....

26.03.2011 22:06

Po delší době jsem tu opět s novým videjkem. Myslím, že snad ani nepotřebuje komentář :) Verča se sama naučila hopsat na míči a je to v poslední době společně se skákáním na trampolíně její oblíbená činnost.

Možná vám neujde, jak pěkně žvatlá. Máme to teď doma na denním pořádku. Ráno začne a pusina se jí zastaví až večer. A je to dobře, jsem nesmírně šťastná a spokojená. Sice to ještě není řeč jako taková, ale jsme na dobré cestě. Určitě si ještě nějakou dobu počkám, ale věřím, že se Verunka bude schopna jednou aspoň jednoslovně domluvit.

Na prvním videu si asi Verča sama pro sebe povídá básníčku, kterou si často říkáme:

Paci, paci, pacičky, to jsou moje ručičky,

ťapy, ťapy, ťapičky, to jsou moje nožičky.

Ručky aby dělaly, nožky aby běhaly,

očka aby viděla, ouška aby slyšela,

pusinka je na papání a nosánek na čmuchání.

.... a přitom hodně gestikulujeme, ukazujeme na části těla atd.

Na druhém videjku říká slůvko rohlík a já se snažím vypátrat, zda jí ho mám přinést :)))))

 

 

 

—————

Zpět